Strefa Płatnego Parkowania w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego

Stare, ale warto przypomnieć:

  1. Praca Biura Obsługi Klienta SPP (BOK) i obsługa klienta odbywa się w sposób niezakłócony, realizowane są wszystkie funkcje, które wykonywane są zgodnie z umową zawartą pomiędzy Miastem a Operatorem SPP z zastrzeżeniem wyłączenia osobistej obsługi klienta w biurze SPP.
  2. Sprzedaż abonamentów i wydawanie identyfikatorów odbywa się za pomocą narzędzi elektronicznych; stosowne wnioski z załączeniem wymaganych dokumentów opisanych w uchwale o SPP prosimy składać drogą elektroniczną na adres olesnicaspp@pworion.pl. Po przekazaniu kompletu dokumentów drogą elektroniczną oraz po zaksięgowaniu wymaganej wpłaty na konto operatora, operator zwrotnie wysyła informację o nabyciu abonamentu lub identyfikatora.”

Więcej na: http://sdm.olesnica.pl/komunikat-w-sprawie-funkcjonowania-strefy-platnego-parkowania-w-okresie-obowiazywania-stanu-zagrozenia-epidemicznego